»Čustva pri delu pred Michelangelovim delom, na primer, so resnično nepopisna, a recimo, da poskušam pri delu ostati profesionalna, osredotočiti se moram na material in na delo, ki ga moram opraviti, saj bi me sicer čustva povsem ohromila.«
»Nekdo mi je rekel, da ni pomembno, ali imamo pred seboj Michelangela ali sliko naše babice. Naš pristop mora biti popolnoma enak, predanost mora biti popolnoma enaka.«
»Rad gradim formalne arhitekture telesa, ki čustvu omogočijo, da izbruhne.«
»Povsod se nabere prah.«
»To je bil zame tak užitek – velika miza, ena lučka pa bel list pred menoj.«
»Prav glasba omogoči eksplozijo čustev.«
»Delala sem na veliko različnih površinah in morala upoštevati razdalje, ki jih moram premagati. Vse skupaj mora delovati in biti živo, a skladno.«
»In ravno s to napetostjo mišic spominjajo na torzo, ki ga je Michelangelo videl in preučeval«
»To je intenziven vrtinec čustev – vseobsegajoča slutnja in strah pred odhodom.«
»Vsako jutro sem postavljen pred enako zadrego: kako začeti tekst, kako vstopiti v zven ritma, najti idejo, ki mi bo odprla vrata v stišanost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju